.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ادامه کشمکش ها در تخریب مدرسه قدیمی 15 خرداد ساری؛
واكنش دكتر اسلامی به (جوابیه) آموزش و پرورش
شمال نیوز: شما اصلا مجاز به فروش این زمین نیستید مگر اموال پدری شماست که هر کاری بکنید شما نوکر مردم در آموزش و پرورش هستید ارباب نیستید زمین مال مردم است سرتاسر مراکز فرهنگی و حتی اداری در خیابان فرهنگ ساری وقفی است حق فروش ندارید چرا شعار می دهید ...
واكنش دكتر اسلامی به (جوابیه)  آموزش و پرورش

شمال نيوز: در پي درج مطلبي به قلم دكتر حسين اسلامي رئيس مركز ساري شناسي با عنوان "مرگ یک شهر چگونه اتفاق می افتد؟ "در پايگاه خبري شمال نيوز و پاسخ اداره اموزش و پرورش به اين نوشته ،وي مجددا به اين جوابيه واكنش نشان داد. كه متن آن عينا درج مي گردد.

1- هشتاد سال قبل در ساری خیابان فرهنگ نداشتیم، این خیابان در حدود سالهای نزدیک به 1340 باز شد. عمر این خیابان به اندازه عمر چنارهای آن است که زمان شهردار جلال خاوری کاشته شد. اواسط پهلوی 2 است. پس با مطالعه بیشتر جواب بدهید.

2- قدیمی تر از مدرسه ی ایران دخت که 15 خرداد شد. دبیرستان پهلوی بود که طالقانی شد. و آموزش و پرورش آنرا اداره کرد. چرا؟ اگر فضای آموزشی کم دارید، چرا بزرگترین و قدیمی ترین دبیرستان ساری که در وسط شهر هم نیست به اداره تبدیل کردید؟ پس باز هم بی مطالعه حرف نزنید.

3- آموزش و پرورش باید شرمنده از این کار باشد که در همین خیابان فرهنگ، دبستان فروغی را تبدیل به اداره آموزش و پرورش کرد. دبستان کاظم خاوری در همین خیابان فرهنگ را باشگاه معلّم کرد. آموزش و پرورش راحت طلب است، حاضر و آماده می خواهد. پس لطفا شعار ندهید.

4- دبیرستان ایران دخت که 15 خرداد شد یک دبیرستان دخترانه بود، حالا داستان خودش را دارد،حرف نزنم بهتر است. دبیرستان 15 خرداد هم دبیرستان جامع شهر بود که تنها دبیرستان مختلط شهر بود و بعد از انقلاب 15 خرداد شد و حالا هم آمد جای دبیرستان ایراندخت سابق. پس با نام تاریخ ساز 15 خرداد بازی نکنید و پشت این نام پنهان نشوید. فکر کنید که فکر کردن از همه ی کارها سخت تر است.

5- شما اصلا مجاز به فروش این زمین نیستید مگر اموال پدری شماست که هر کاری بکنید شما نوکر مردم در آموزش و پرورش هستید ارباب نیستید زمین مال مردم است سرتاسر مراکز فرهنگی و حتی اداری در خیابان فرهنگ ساری وقفی است حق فروش ندارید چرا شعار می دهید اداره کل آموزش و پرورش وصل به این دبیرستان است نه فضای سبز دارد نه پارکینگ دارد این زمین باید فضای سبز اداره کـل بشـود کـه بـه شهـر طـراوت هـم خـواهد داد . پس بهانه بنی اسرائیلی که می خواستند آن را بفروشند و ما پهلوانان آموزش و پرورش نگذاشتیم نیاورید.

6- من خودم در 30 سال پیش در همین اداره کل آموزش و پرورش رئیس برنامه و بودجه بودم امّا از برنامه ریزی چیزی نمی دانستم با نادانی و با شعار بخشی از اداره کل را به بهانه ی تو سعه همین دبیرستان 15 خرداد ساختیم سازمان برنامه اعتراض کرد ولی ما نفهمیدیم بیشتر از همه من نفهمیدم مثل همین حرفهای امروز شما آنروز گفتم پروژه توسعه 15 خرداد است دروغ گفته بودم پروژه توسعه اداره ی کل بود بعد از من دیگران آمدند راه غلط مرا ادامه دادند تا امروز که نوبت شما شد و حالا اداره کل را انبار آجر و آهن می بینیم حالا همه ما خجالت می کشیم وقتی اداره کل این گونه مثل لانه زنبور است ولی حالا چرا امروز شما لج بازی می کنید و بی مطالعه و دیوار به دیوار این اداره کل 3000 متر مربع ساختمان جدید می سازید و اسم آنرا میراث داری فرهنگ و حفظ حرمت خیابان فرهنگ می نامید تعجب می کنم. اگر اهل درد هستید غروب ها به همین خیابان فرهنگ بیایید ببینید چه خبر است گریند بر آن دیده که اینجا نشود گریان.

7- روابط عمومی نباید اینگونه پاسخ بدهد من خودم از اولین لیسانس های روابط عمومی در ایران هستم که در خرداد 1350 مدرک گرفتیم این جوابیه یک روابط عمومی واقعی نیست فرار از واقعیت است شهامت در لج بازی نیست این جوابیه روابط عمومی آموزش و پرورش بازی اداری است من به عنوان یک پیشکسوت، یک همکار قدیمی، یک شهروند، امروز به مدیر کل و رئیس آموزش و پرورش و شهرداری و شورای شهر و گروه نوسازی می گویم کاری نکنید که بعد از 30 سال بیایید و بگویید که غلط کردید روزگار جوانی من با دنیای امروز شما فرق دارد کار غلط نکنیم که به غلط کردن بیفتیم.

حسین اسلامی ساروی


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : حسين , اسلامي
نظرات خوانندگان :

لبیک 19 شهريور 1391
آفرین درد دل ما را گفتین. اما کاش به جای شمال نیوز در سایت دیگری این مطالب درج می شد تا بیطرف کامنت ها درج می شد.
نا شناس 19 شهريور 1391
چرا تو تیتر نذاشتین؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 19 شهريور 1391
ايول ايول حاج حسين و ايول
امیر 19 شهريور 1391
احسنت بر آقای دکتر اسلامی. حیف که این حرفها به گوش این مسئولین نمیرود.
نا شناس 19 شهريور 1391
دکتر شما افتخار مازندران و شهر ساری هستید خدا به شما خیر بدهد که حرف دل ما رو زدید ...... دکتر اسلامی یکیه قدرشو بدونید اهای مسولین
شهروند ساروی 19 شهريور 1391
آقای اسلامی:15 خرداد دومین مدرسه تاریخی شهر ساری است
جوابیه برای محبوب قلبم آقای اسلامی
جواب 1-نام خیابان فرهنگ که به قول شما سابقه آن نیم قرن است لطفا بفرمایید یک نام نیک از چه سالی قداست دارد ؟
جواب2- خوب است اعتراف کردید که دومین مدرسه تاریخی شهر 15 خرداد است ،اگر معبد چغازنبیل،یا تخت جمشید کهن ترین بناها باشد من نمی دانم چرا گنبد قابوس بن وشمگیر( که به تازگی نام آن در سازمان های بین المللی تاریخی ثبت شد) وجزء اولین ها نبود مورد توجه قرار گرفت . آیا تاریخ فقط برای اولین هاست؟
جواب 3-آموزش وپرورش ،مدرسه را تبدیل به اداره آموزگاران کرده ،نه اینکه آنرا تخریب ونابود کند یا آن راتبدیل به پاساژ وفروشگاه کند...آقای اسلامی فرق اداره آموزش وپرورش ومدرسه رابیان نمایید . آیا آنها دوپازل دریک مجموعه فرهنگی نیستند ؟
جواب 4- من در نوشته ای از بیانات شما انتقاد کردم ، این که دخترانه بود ،مختلط بود و....هیچ نتیجه ای نمی گیریم جزاین که اطلاعات وسیع شمارا به رخ ما میکشد-به نظر بنده اطلاعات تاریخی مهم نیست بلکه تحلیل آن ،نشروپاسداشت تاریخ فرهنگ، فرهنگ سازی،واصولابهره مفید از اطلاعات تاریخی وعبرت گرفتن از تاریخ مهم است .
جواب5-آقای اسلامی آیا اداره کل راه وترابری ،استادیوم سید رسو ل حسینی،فروشگا ها وپاساژها و...پارکینگ دارند ؟
جواب 6-آقای اسلامی در 30 سال پیش تجربه ای در اداره آموزش وپرورش داشتید ما منتظر پویایی وانقلاب فکری درشما بوده وهستیم نه اینکه مانند شوالیه به جنگ آموزش وپرورش بیایید.
جواب 7-هیچ کس صد درصد از هیچ ارگانی راضی نیست و اصولا رضایت نسبی است وحتی قضاوت نباید سیاه وسفید باشد-یک نمونه این که من به عنوان یک شهروند ساروی می دانم شما خیرخواه ودلسوز مردم ساری هستید ولی موضع شما علی رغم نیت خیرتان مرا ودیگر دوستانم را غافلگیر کرد.
آقای اسلامی حسا س بودن خیلی خوب است ولی آیا میدانید امروزه حرف اول وآخر را علم ،فرهنگ ،هنر می زند ؟ پس .......
نا شناس 20 شهريور 1391
اقایون بروید از ریاست دانشگاه آزاد یادبگیرند.خجالت نکشید شما که ویلای آموزش وپرورش کنار ساحل تشریف میبرید کیلومتر 7 جاده دریا سرتونو بالا بیارین ببینید دانشگاه آزاد چکارکرد یه مرد تنها وغریب
ساروي 20 شهريور 1391
درود خدا بر مردان بي ادعا
نا شناس 20 شهريور 1391
دمت گرم دکتر اسلامی عزیز، خ فرهنگ ئرحال انفجار است
مرد 20 شهريور 1391
داداش از پارکینگ دانشگاه آزاد ساری نگفتی داره - نداره از فضای سبزو ..... بعضی ها اهل ریاضت هستند واصلا دریا نمی رند و...
اکبر 20 شهريور 1391
آقای محترم
حرف دو تا کلام است.
نه مدرسه سازی نه اداره سازی و نه ساخت و ساز ، هیچکدام بد نیست.غذا خوردن هم خوب است اما امروز خیابان فرهنگ سیر است . جای پاساژ و ساختمان اداری و تجاری و مجتمع حتی مسکونی ندارد.
ظرفیت خیابان فرهنگ تکمیل است . اصلا" شهرداریها نبایدحق صدور مجوز ساخت و سازهای بالای صد متر مربع در خیابانهای اصلی شهرها را بدهند.
باید زیر نظر یک کمیسیون باشد.این اداره کل خودش به فضای سبز و پارکینگ نیاز دارد. چرا خرابکاری دارند می کنند ، پس بیایند این ساختمان 15 خرداد را موزه تاریخ مازندران کنند ، به همان اسم 15 خرداد. خوب شد؟
علی 20 شهريور 1391
پیامهای سفارشی و فرمایشی اداره آموزش و پرورش معلوم است .
مثل بچه ها دارند لجبازی می کنند ، حرف حساب که نباید اینقدر تلخ باشد .
احمد 20 شهريور 1391
آقای امیری مدیرکل محترم آموزش و پرورش یک مدیر شایسته هستند.
لطف کنند به میدان تشریف بیاورند ، این موضوع را به نفع مردم ساری و مازندران و آموزش و پرورش حل کنند ، موزه تاریخ آموزش و پرورش را حل بدی نیست.
اصغر 20 شهريور 1391
مردم بدانند که دبیرستان 15 خرداد نه تنها دومین مدرسه تاریخی شهر ساری نیست که صدمین مدرسه هم نیست . اگر منظورتان همان مدرسه ایراندخت است باز هم دهمین مدرسه تاریخی ساری هم نبود
مرد 21 شهريور 1391
حالا که 15خرداد تخریب میشودمن پیشنهاد می دهم که بانک ملی دور شهرداری ،دادگستری ، ساختمان شهرداری ،ساختمان بیمه ،وقسمتی از پادگان ساری وفروشگاه اتکا، اداره تربیت بدنی واستادیوم وبانک های جنب خیابان فرهنگ هم تخریب شود چون به قول آقای اسلامی پارکینگ وفضای سبز ندارد وشهر باید نفس بکشد – ......
مرد 21 شهريور 1391
آقای اسلامی حالا که زورتان به مدرسه میرسد لااقل بانک ها وادارات دیگر را نیز توصیه مودبانه کنید که از خیابان فرهنگ بروند .....
نا شناس 21 شهريور 1391
آقای امیری برو از بابلی ها یاد بگیر
نا شناس 21 شهريور 1391
جالب اين آقاي اسلامي تا الان خواب بودند يا اين منافع ايشان در خطر افتادند و دلشان به حال شهر ساري سوخته است ، همين بانك ملي دو ميدان شهرداري را نديد كه 1.5 متر فضاي پياده رو را اشغال كرده ؟ آيا بانك ملي پاركينگ و فضاي سبز و موزه دارد يا ادارات كل ديگر چنين فضاي ديگري دارد ؟ بس كنيد آقاي اسلامي. تا آلان يا خواب تشريف داشتيد يا منافع شما در خطر افتاده است . دوستان مگر غير اين هست ؟ اگر هست دوست دارم بدانم.
نا شناس 23 شهريور 1391
لعنت خدا بر مسئولين مظلوم نما. آنان که دل يک پير پیشکسوت را به درد آورده اند.
نا شناس 9 بهمن 1391
آقای حجتی نیا:شما که بچه مسلمان هستی.شما که ازمردم هستید.آیا به دوهزار و سه هزار هم رفتی؟خندیدی یا خون گریه کردی؟چرا بهشت مازندران را پاره پاره کردند . ویلا سازی کردند که حالا صاحبان ویلا با شلوارک و...و...جولان بدهند. آنجا حالا مازندران است؟دوهزار و سه هزار خاک مازندران است ؟از شرق مازندران آمدندآنجا را دوهزارجلس و سه هزارجلس کردند؟بچه مسلمانها چکاره بودند؟نمایندگان آنجا کجا بودند؟شما باخودتان چه کردید؟اگر اهل دردی که هستی .به فردای بزرگراه شمال اندیشه کن!
نا شناس 9 بهمن 1391
آقای تنکابنی اهل درد .لطفا قبل از استان سازی و گیلانی شدن و مازندرانی نشدن و مرکز استان شدن.زحمت بکشید به دوهزار و سه هزار بروید،آنجا را آزاد کنید ، آنجا را آباد کنید،با فروش زمین و ویلا سازی و هتل های ....سر مردم شیره نمالید.شما بهترین سرمایه ی طبیعی و خدادادی را به تاراج دادید.نه برای خودتان نه برای مردم مازندران نگاه داشتید.نه شغل و نه کار ایجاد کردید.فقط یک آه برای همه باقی گذاشتید.رفتن به آنجا خیلی سخته؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.